Eşimle kanka gibi olduk . Ben artık beni kadın gibi görmediğini düşünüyorum. Yanıma hiç yaklaşmıyor . Ben evde saçımı başımı yapsam da kendimi bu halimle hiç beğenmiyorum . O da beğenmiyor artık diye düşünüyorum. Kiloyu özgüvenim yerine gelsin diye vermek istiyorum. Eşim kiloyu takma emziriyorsun diyor ama yendiğim saçma şeylerin süte faydası etkisi yok ki