Bebeğim 2 ay 8 günlük ilk ay kilo alımımız gayet iyiydi 1300 gr almıştı. ama bu ay hiç bir değişiklik olmamasına rağmen 500 gr almış ve neredeyse 3 haftadır da kilo alımında bi değişiklik olmadı. Beslenmeme fazlasıyla dikkat ediyorum emmesi de gayet iyi neden olabilir bilmiyorum. Aranızda böyle bi durum yaşayan oldu mu ?