Eminneee Kızlar biz 3 aylıkken yaptırdık şimdi 5 aylık olduk zam var mı aşıya? Yakın zamanda yaptıran var mı? En son 500dü
barlassmoom Leylasiva biz 2 aylık olduk, 3 doz aşı zamanını geçmişiz. o yüzden 2 doz olan aşıdan yaptırıcaz. yarın
Nazoo-34 barlassmoom merhaba, biz ilk dozunu üç aylıkken yaptırdık doktorumuzun önerisi ile. Ve aşı takvimimizde iki doz şeklinde görülüyor. 3 ve 5. aylarda. Siz nasıl ayını kaçırmış oldunuz pek anlayamadım 😊