_Hayriye_ 1,5 2 yaşdan önce çocukların babayı tanıyamadıklarını düşünüyordum. Ama oğlum 1 yaşındayken babası 2 günlük şehir dışına çıkmıştı. O gittikten 1 gün sonra Ateş huzursuzluk vs başladı. Sürekli ağlıyordu. Doktora götürdüm. Hiçbir şeyi yoktu. Doktorumuz bazen bebekler babasını özler. Özledikleri zaman da ateşleri çıkar huzursuz olurlar. Kulaga mantıklı gelmiyor ama doğru demişti. Ben tabi inanmak istemedim. Ateşi düşürmek için verdiğim ilaçların hiçbiri fayda bile etmedi. Ama babası geldiği an düştü. Başkası söylese inanmam ama ben bunu yaşadım. 1,5 2 yaş diyorlar ama bence çocuklar babayı tanıyorlar.