Elife_unal 8 aylık kızım var şunları yapabiliyor; Elinden tutup ayağa kalkabiliyor destekle yürüyor ama emeklemedi hiç Yeni yeni desteksiz oturmaya başladı ama daha tam dengesini sağlayamıyor otururken Sesler çıkarıyor çığlık atıyor ama hiç anne baba dede demedi Elleriyle oyuncaklara vuruyor etrafa vuruyor oyuncaklarıyla oynuyor Yüz üstü sırt üstü dönebiliyor Çok az sesli gülüyor kahkaha atmıyor önceden atıyordu şuan sessizleşti sanki Aklıma takılan taklit fazla yapmıyor alkış yaptırmaya çalışıyorum ama asla taklit etmiyor normal mi
Dondurmalikahve Elife_unal Hiçbir şey yok her şey yolunda 15 aya kadar yolu var alkış bay bay vs için, bebekler genelde 10 aylık civarı yapmaya başlıyor taklitleri
zeynepkeskin19 Elife_unal canım hiç korkma gayet normal her bebeğin gelişimi farklı benim kızım 7 aylık sağından soluna yeni dönmeye başladı 😂
Mmeelliikkeee hepsi gayet normal ve yolunda , zamanına da gayet uygun .. gerisi için daha erken zaten, erken gelişim gösterebilir konuşabilir tabi ama henüz böyle beklentilere takılmayın 🌺 benim bebişimde 8 aylık
Elife_unal Mmeelliikkeee biraz tecrübesizim elimden geldiğince araştırarak büyütüyorum bebeğimi ama cidden internet insanı yanıltıyor bi o kadarsa endişeye sokuyor
Elife_unal birmelekannesi2 uyku düzenimiz 1 aydır falan oturmuş durumda çok şükür artık 10 da geçiriyorum gece uykusuna ara ara beslenmek için uyanıyor sabahta 9 buçukta kesinlikle tamamen uyanmış oluyor şükür uykumuz çok iyi
birmelekannesi2 Elife_unal gunduz kac uyku yapıyorsunuz kusura bakmayın benım oglum da 7 aylık oldu uyku duzenı gece hıc yok yarım saatte bir uyanıyor 1 haftadır o yuzden size sormak istedim
Elife_unal birmelekannesi2 Bide ben saat belirledim atıyorum sabah 9 da uyanıyorsa 12 de kesin uyuttum 1 de uyanıyorsa 3 de kesin uyuttum bu şekilde alıştırırsan o saati gelince zaten belli ediyor uykusu geldiğini canım
birmelekannesi2 Elife_unal anladım canım bende acaba gunduz uyku sayısını 3 den 2 ye mı ındırsem diye düşünüyorum gece sureklı uyanınca
Elife_unal birmelekannesi2 gece sık sık uyanıyorsa vardır bi sıkıntısı ya gazlıdır ya karnı doymamıştır falan gece yatmadan önce karnını iyi doyurursan güzel uyuyorlar
birmelekannesi2 Elife_unal aslında ıyı emıyor ama niye boyle oluyor anlamıyorum bu gece tekrar deneyecem yatmadan once bıseyler yedirmeyi düşünüyorum
Elife_unal birmelekannesi2 yanlış yönlendirmek istemem ama bizde öyle oluyor yatmadan önce emerek uyuyor uyurken baya emiyor karnını iyi doğurduğunu düşünüyorum canım
birmelekannesi2 Elife_unal doğrudur canım bıde ben deneyeyim bakalım nası olacak bu gece, çok sağol 🌸🙂