Kizlar oglum agustos ayında 3 oluyor. Asla dibimden ayrılmıyor ya. Gecen gün arkadaşımıza gittik ailecek onlarında xocuk var 2 buxuk yasinda çocuğun odasına götürdü annesi ikisini oynasınlar diye bi dunya oyuncak var arabası var bitanede kiz vardi 5 yasinda ne güzel Oynuyorlar benimki benim dibimde hep anne sende gel sende gel. Gidiyorum 5 dk duruyorum geri geliyorum cay kahve içmeye sohbet etmeye hemen peşimden geliyor anne sende gel diyor. Oglum bak arkadaşların var git sende oyna onlarla diyorum yok illa sende gel diyor. Evdede soyle.bir sorunumuz var. Mesela salondayiz diyelim soluğu yatak odasında gidip al annecim diyorum korkarım diyor gitmiyor. Isiklqri acıyorum yine gitmiyor sende gel diyor sen al diyor. Aynı odanın içindeyken kapının diğer tarafına bile geçmiyor oyuncağı kapının 2 adım ötesinde olsun gidip almak korkarım.ben der sende gel der. Sizinkiler böyle mi nasil gecer bu bağımlılık kizlar.