Nisan12 Kızlar normalde reglim 5 gün falan olurdu ilk 2 3 gün yoğun olurdu doğumdan sonra 2 3 gün gelip bitiyor ve miktarı çok çok az başına gelen var mı sizce bı muayene olmalı mıyım?
Prensesminik42 Nisan12 ay benimde öyle önceden 6.7 gün sürerdi şimdi2. 3gün sürüyor emzirme dönemimde bitti 2yaş kızım 3ay önce doktora gittim doktor hiç bir şey demedi ilaç bile vermedi
Nisan12 Prensesminik42 bende doktoruma msj attım eğer kabul ederse öğleden sonra muayene olucam günü de azaldı miktarı da 🤷