Merhaba arkadaşlar bebeğim 14 aylık artık baston bebek arabası alacağım çünkü diğeri aşırı hantal onu taşımak eziyet. Hafif bir şey olsun istiyorum. En hafiflerde tam yatar pozisyonu yok sanırım en azından benim baktıklarımda yok çok gerekli mi sizce? Bu arada saatlerce dışarıda durmam. Yazın aktif kullanırız. Sıcakta da kıyıp orda uyutacağımı sanmıyorum. Tabi gerekli durum da olabilir o zaman tam yatmayanlar işimi görür mü acaba?