Annemde vardı 9-10 sene kadar önce doktor kesin ameliyat demişti annem yürüyemiyordu hatta ama annem ameliyat olmadı. Dizine her gün muzun kabuğunu yedire yedire sürdü. Bir de zeytin alıyoruz ya dibinde su kalıyor bitince onun içine az da yağ koydu sürekli olarak masaj yaparak sürdü çok şükür annem iyi şuan ağrısı sızısı yok yürüyüş de yapar çok şükür ki 🙏