iremsinan kuzum bende doğum yapalı 15 gün oldu 4 gündür 40 dk leslie 3 mil yapıyorum ayrıca da doğum yapıp eve geldiğim günden beri hayatımdan şekeri çıkardım aralıklı oruç yapıyorum sabah 8 akşam 16 şeklinde ayarladım ben kendimi bu süreçte 2 öğün besleniyorum sadece kahvaltıda tam buğday ekmeği 1 dilim yiyorum ekstra da bol bol su içiyorum bana sorarsan nasıl başlarsan öyle gidiyor emzirdiği için açlık krizlerine girenler varmış ben yaşamadım belki de süreci direk böyle başlattığım içindir şimdi bende dukan birasını içebilir miyim onu araştırıyorum ve seni aşırı iyi anlıyorum benim de kilo takıntım var aynaya bakınca mutlu olmak istiyorum bu yüzden erkenden başladım 🫂