Sema065 Bebeğime damla damla verdik kustu hep 1 saat bekliyorum yine vereceğiz sizler nasıl yaptınız bi öneriniz var mı acaba kusmaması için
antropologanne Sema065 Kusması bir sorun teskil etmezki. Damaktan emiliyor asi, ve tekrarlanmasina gerek yok. Benim kizimda kusmustu mesela. Hic önemsemedi doktor.
Tugba06 Sema065 evde kendiniz verdiniz sandım ben yazınızdan..onlar ne yapacagını bilir sıkıntı yapmayın 😊bizde kusma olmamıstı asıdan sonra doyurmustuk karnını ama
Sema065 @Momylion O da öyle dedi 1 de iyice acıkır dedi emzirme dedi yine deneyelim diye burnundan geldi kusmuğu 😞
Sema065 @Tugba06 Bizimki değişik burnundan çıkarttı valla 😂😂 siz nasıl pozisyon da tuttunuz acaba yatarken verdiler kustu kucağımda kustu boşa gidecek ilaç öylece
Tugba06 Sema065 yatarak verdiler ama bizimki iştahla içti😂Tatlı oluyormus oyle demişti saglık ocagındaki hemşir.. İki asıda da sıkıntı yaşamadık cok sükür