Kızlar bende bebek öncesinde de zaten sırt ağrısı vardı. Şimdi felaket durumda. Bebeğimi beş dakika kucağımda taşıyamıyorum, sırtıma bıçaklar saplanıyor. Gündüz hiç uyumayıp ağlayan, gece düzensiz uyuyan bir bebeğim var 2 aylık şu an. Annem yanımda, eşim hep onlar taşıyıp gezdiriyor ben sadece zar zor emziriyorum ağrıdan. Başka hiçbir şey yapamıyorum. Var mı böyle😭