birprensannesi0208 
1 paket margarin veya tereyağı
1 tatlı kaşığı tarçın
1 su bardağı nişasta
2.5 su bardağı un
3 çorba kaşığı pudra şekeri
1 vanilya
1 kabartma tozu
Piştikten sonra:
1 tatlı kaşığı tarçın
Yarım su bardağı pudra şekeri
Hazırlanışı
Margarin, pudra şekeri, nişasta, tarçın, vanilya, kabartma tozu karıştırılır.
En son un yavaş yavaş katılıp iyice yoğurulur. İlk başta toparlanmayacak gibi görünebilir hiç malzeme ekleme yapmayın.
Tüm malzemeler iyice karışıp hamur kıvam aldıktan sonra tepsiye yağlı kağıt serilir.
Hamurdan fındıktan biraz daha küçük olacak şekilde parçalar alınır, elle yuvarlanır. Tüm hamur bitene kadar bu işleme devam edilir.
Önceden ısıtılmış 170°C fırında hafif kızarana kadar yaklaşık 30 dakika pişirilir.
Soğuduktan sonra buzdolabı poşetine pudra şekeri, tarçın koyulup pişen kurabiyeler azar azar bu poşete atılır fazla zedelemeden karıştırılır. Dilerseniz tarçın ve pudra şekerine bulama işlemini tabakta da yapabilirsiniz.
En son bu tarifi yaptım ama içine ceviz koymayı unutmuşum. Koyunca daha harika oluyo ☺️