Kplnnn Kızlar selam oğlum 5 aylık olmak üzere doktor tadımlara başla meyve suyu püresiyle ver dedi elma muz yedi bi sorun olmadı kayısı verdim 2. Gün bugün evler de 2 gündür çok sıcak sağ memesinin alt kısmı ile sağ koltuk altı azıcık kızarmış nokta nokta acaba kayısı mı yaptı yoksa sıcaktan mı oldu çocuk ya kayısı alerjik değil bildiğim kadarıyla
Nurselihiranur Kplnnn alerjil bebe annesi olarak kesinlikle sıcaktan😂 aylarca diyet yaptım meğer çocupun alerjisi yokmuş olan bnm mideme oldu aç kaldım😂 bildiğin böyle akıntılı sulu egzama fılkırarak kusma kakada kan yoksa besinler alerji yapmıyormuş🥰
Masalingonunannesi Kplnnn bnce isiliktir cunku havalar bianda isindi tisortle bile terliyorlar bnm kizimdada var şuan defiginiz yerlerde
Sasymuffin Bizde iki gün sonra 5 aylık olacağız henüz tadımlara başlamadık ama benim oğlumunda salyaları akıyor ıslak kalırsa çenesi, boğaz altları isilik oluyor sıcaktan. Islak ter veya salyadan ıslak kalmadı değil mi?
simaybrcu Nurselihiranur yaaa bize de alerji dediler ama ben hiç inanamıyorum.kakada kan mukus vs görmedik hiç. Yoğun gaz huzursuzdu kbızdı süt alerjisi dediler ama ben hala aklımda acaba var . Siz olmadığını nasıl anladınız?
abnztb simaybrcu dokuz aylık oğlumda da çok fazla kabızlık var çok zorlanıyordu. Doktoru süt alerjisi olabilir dedi. 1 aydır tüketmiyoruz ama kabızlığı hala devam ediyor. Onun dışında kakada kan kusma vücudunda kızarıklık falan hiç yok. Bakalım 2 hafta sonra tekrar gideceğiz ne olacak.
Nurselihiranur simaybrcu 3. Aydan önce kan olmuyormuş zaten huzursuxluk gaz oluyormuş bide uykusuzluk siz yazınca aklıma geldi şimdi kusura bakmayın
Kplnnn Masalingonunannesi çok teşekkür ederim içim rahatladı tek zıbınla uyuyor gündüz. Şort tişört bile giydiremiyoruz😄