Trendyoldan indiriminden terlik almıştım corocs model markası daxtors giydi eşim diyor ki parmaklarım tam değiyor ön tarafa. Topuk felan arkadan baktım tam oturdu. Değiştirip bir numara büyüğünü mü almalıyım yoksa. Açılma esneme payı olur mu kullananlar varsa yardımcı olursanız çok sevinirim eşim iş yerinde giyecek 🙏🏻