Yigitaras-23 31+5 günlük doğdu benim kızım da. Sıkıntılı elbette, uyku yok , gaz, alerji, arada kabızlık, sürekli kucak istiyor. Reflüsü de var. Sadece mama ile besleniyor ama almıyor bugünlerde atıyor hep, her mama verisimde üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum bu yüzden