Bizimki de Kayseri de lafta batı gözüküyor ama Irak a gitti 2 sene de sadece 20 gün izne gelmişti. Şimdi de Suriyeye gitmişti. Hakkari Çukurca ya çıkmış tayini. Üs bölgesi olduğu için eş götürülemiyormuş. Ayrı kalmaya devam 😶 Allah canlarını sağ etsin inşallah yine çıkıp gelecekleri yer evleri başka bişey söylenmiyor 😔