AA201207 _BirKalpteikiPrens_ mahalle ismi olarak falan biliyor musunuz nereler olduğunu veya emlakçılar var mı o şekilde mi buluruz ev? int.den bakıyoruz hiç ilan yok
_BirKalpteikiPrens_ AA201207 emlakçı var eşime sorar atarım pek bilmiyorum mahalle falan biz tugay içine yerleştikten sonra kiraya açıldı yeni evler tayinci olduğumuz için düzen bozmadik birdaha
Alpin_ Tugcealmis merhaba cok sıcak olmasi dışında bir sorun yok lojmanları cok güzel arkadaşım lojmanda oturyordu ben toki Dr kalıyordum ayni şekilde o evler de cok güzeldi gecen yıl geldik hala özlüyorum
Gulserenn-45 Gul_2890 kara kuvvetleri ise eş götürülmuyor. Esim 2 sene kaldı orda us bölgesinde gidemedim
Alpin_ Tugcealmis hayır yakın degil ama lojmanların olduğu taraf köy gibi bir bakkal bile yoktu sizin yeriniz de olsam toki ler den tutarım evi kahyaselvii Instagram hesabım yazarsanız detaylı konuşuruz