Yusaydef canım bizde 3 yıldır vandayiz bu sene gidiyoruz ama biz merkezdeyiz Özalp bilmiyorum van genel olarak çok güzel ben gidiyoruz diye çok üzülüyorum zaten göl yeter gerçi göl değil resmen deniz hiç bir şey yapmayıp hafta sonu çay demleyip sahile gitsen bile inanılmaz rahatlarsın ucuzluk bakımından da ne pahalı ne ucuz kiralar geçen sene uygundu ama bu sene genel ev sahibi 2 binden başlayacak diyormuş çocuğun kucukce eğer aktivitesi fazla yok spa var 1 tane eğlence merkezi var ama öyle site bahçeli ev bulmak biraz zor ben sadece o konuda zorlandım inşallah genel anlamda yardımcı olmusumdur