1 yaşına girdik. 2 saatte bir emiyor ve ben resmen eridim bittim. Kendide emerek karnını doyurduğu için ek gıda yemiyor. Bir yanım yavas yavaş bırak emzirmeyi diyor. Bir yanım sadece emiyor onuda kesersem çok etkilenir mi diyor 😔 ama böylede ben eridim bittim kuş kadar kaldım. Şaştım kaldım vala