2 ay oldu doğum yapalı dikiş yerimi yeni yeni dokunduğumu hissediyorum. Fakat bugün geçmeyen bir mide bulantısı var istifar edemiyorum midem kalkıyor gibi oluyor. Sezeryan olan annelerimizde bu izlemler görüldü mü. 2 hafta öncesinde bir post açmıştım -prezervatif yırtıldı hamile kalırmıyım diye- Acaba hamile miyim 🤦🏻♀️ Adetime 7 gün var daha. 🤦🏻♀️