Kızlar cuma günü tayinimiz çıktı acilen ev almamız gerekiyor ve piyasa acayip patlak 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ dün Malazgirt mah.de 3.kat 3+1 ön cephe orta halli bı ev baktık sanırım olacak gibi nasıl o civarlar çünkü Sincan taraflarını pek bilmiyorum 🤷🏻♀️ doğma büyüme Ankara dayım ama Etimesgut ilerisine pek geçmedim eskiden bozuktu Sincan civarı ama şimdilerde nasıl bilmiyorum gerçi şimdi ev piyasası öyle fena oldu ki her yer kapanın elinde kalıyor fiyatlar aşırı uçuk ve ev yok kiralık-satilik da .. kira da oturmaktan en 2 buçuk 3 vermekten daha iyi olur dedik giriştik bı işe 🤷🏻♀️