smsmzyc Ben geçtiğimiz hafta sonu ek gıda alışverişi yaptım, öncesinde de çok araştırdım, aldıklarımı yazayım fikir olsun.😊
-Öncelikle organik yiyecekler aldım (tam pirinç unu, tam buğday unu, bebek irmiği,ruşeym,keçiboynuzu unu, yulaf unu, keçiboynuzu özü, kara dut özü, kara üzüm özü)
-We Baby ikili kapaklı mama tabağı
-Yumuşak uçlu silikon kaşıklar (Joker’den aldım 4’lü paket)
-Mamajoo alıştırma bardağı
-Cam rende
-Muşamba önlük
-Meyve emziği
-Buharlı pişirme aparatı
Bir de mama sandalyesi alacağım. Onu da Ikea’dan almayı düşünüyorum.