Atahaninannesipnr E bebekten bu slingden aldım ama kullanamadım ben mi yapamıyorum bebeğim içinde iki büklüm hiç sağlıklı durmuo kullanan varmi bundan
MLS09 Atahaninannesipnr bende diğerinden aldım hiç kullanmadım çocuk rahat degil gibi bacaklarını sanki sıkıyo gibi geldi
Denizanasi92 Atahaninannesipnr ah canım bende aldım bunun aynını hiç kullanamadım. Cocuğu yerleştiremedim bile ben bir iki denedim sonra daha denemedim YouTube da videosu var ama yine de içime sinmedi duruşu
Bbilgilii Atahaninannesipnr ben kullanıyorum küçükken daha iyiydi dışarı çıkınca içinde uyuyordu hemen ama 4 aylık olcaz rahat durmuyor içinde sıkılıyor bir de terletiyor çok sıcak havalar. . Ama bebek arabasında da durmadığı için sling daha pratik geliyor. Kanguru deneyeceğim bir de belki daha rahat eder.
Atahaninannesipnr MLS09 bende kullanamıyorum halka sling mi alsam acaba bi tanede chico kanguru almıştım oda duruo
MLS09 Atahaninannesipnr bende iyi bir kanguru almayı dusunuyorum böyle hem pratik hem güvenli birsey benimki wrap sling hiç kullanışlı değil bildigin bı bez vicuduna dola da dola sevmedim
Evolit Atahaninannesipnr bu çok rahat kullanılmıyo malesef. Çok güvenli gelmiyo bana da bunlar. wrap sling var onlar çok rahat kullanılıyo. Bebeği tutmaya da gerek kalmıyo.
Atahaninannesipnr MLS09 fiyatları da yüksek ucuz bisey değil herkez kullanio özeniyorum ama 2. Alışım oda iyi değilse ne kullanıcaz biz :)