Anneko Aaysenurrrrr merkez çok güzel aile gelebiliyor merkez lojmanları da çok iyi 2 tane özel 1 tane devlet hastanesi 2 tane avm var pazarı da güzel ben seviyorum merkezi ama biz ilçedeyiz piyade mi eşin