Esn57 lutfen ya salak salak insanlarin bos lafi yuzunde benege gereksiz seyler vermeyin.. gereklileri de zamanından once verip bebeginizin sagligini riske etmeyin. Benim kizima da sisman koca kafali aklina ne gelirse soyluyorlar ama umursamiyorum hem de oyle bi keyifle bozuyorum ki söylediklerimi duysan sasarsin ki ben büyüğüne saygısızlık etmeyen bi insanim... kayinvalidem kilolu bu falan dediğinde kilo senin yasin icin sorun onun icin sorun degil yurumeye baslar verir sen yedigine ictigine iyi dikkat et anne demis insanim 🙈 herkes kendine baksin.
Bebegin de zayif degil, ortalamalar her yerde yaziyor sağlığı da yerindeyse be mutlu sana... sakin en gidaya erken baslayip cocugun sistemini bozma, anne sütünü alacagi zaman kisitli ama o gıdalardan hayatinin sonuna kadar alacak