Kbrdn Nilist yani dısardan goruntude bıse yok ama eeg mı temız degıldı bızde de sık sık tıtreme tarzı seyler var ama cok sık oluyor artık eeg trmızdı fakat durum normal degıl😔
Sevvalalp Nilist merhaba oncelikle gecmis olsun kizinizin epilepsi oldugu nasil teshis edildi ilk belirtileriniz neydi sizin fark ettiğiniz neyden supehelenerek dr a gitmişsiniz acaba? Simdiden teşekkür ederim cevaplarsaniz cok sevinirim
EbrarZehram Bu epilepsi ilacı kullananlar hangi ilaç yaza misiniz birde ilaç sinir stres vurma tarzı davranışlar yaptı mi