Ogretmen17 Lateks model ten rengi korsemi satıyorum. İnceldim s beden e geçeceğim. 170tl kargo alıcıya ait. Gerçekten alıcıysanız yazın. İnstagramdan fotoğraflarını gönderebilirim.
Hticeaktass Ogretmen17 post üstte kalsın canım alan olur belki bende almayı düşünüyorum ama bayramdan sonraya bel ölçün kaç cm Di M kullandığın da şimdi kaç
Deletedmom421 Ogretmen17 Canım yamuna gecen indirime girmişti eylülonline onun tanıtımını yapmıştı 39 tlydi sizce biraz pahalı değil mi 🙈
Ogretmen17 Deletedmom421 ben 250tl ye aldım canım şu an da 250tl :) emin misin ? 39 tl indirim yapılmış olmasın ? O kadar düşmesi imkansız gibi geldi de 😊
[silindi] Ogretmen17 39 lira indirime girmiş 39 liraya değil :) bende gördüm 240 liradan 200 e düşmüştü :) sattıgın fiyat gayet uygun geldi bana :)
[silindi] Ogretmen17 bi site 39 liraya satıyor kilot olarak yamuna dior arkadas onu dio heralde. Arkadasım aldı bedava die :) pazardan 10 liralık kilptlardan :)
Deletedmom421 [silindi] hayır ben almadım ama gördüm fakat ne kadar itici konuşmussunuz ben hanımefendiye güzel bir dille söyledim kalkıp sizin böyle yok pazardan kilot demeniz hoş değil 👍🏻
[silindi] Deletedmom421 konusma tarzımı sana sorcak deilim pazarda satılan kilotlar gibi aynı dediğimin arkasındayım arkadasım aldı cünkü. Seni aşagılayacak kelimemi söledimde salfırıya geçiosun gece gece hayırdır
[silindi] Deletedmom421 ne gibi hitap ediyim peki hanımefendi pazarda satılan adi korseler gibi mi diyim ucuz oldugu için adi ürün mü diyim o sözün sana nesi dokundu acaba ? Sende o zman bayan burda satıs yaparken phallı geldi bna 39 lira fiyatı demeye hakkın yok demekki piyasa fiyatını bilmiosun. Bilgilen öle gel hadi canım. Sende burda satış engelliosun sonra bn kibar söledim diyip üste cıkıosun @Ogretmen17 bol satıslar canım arkadas piyasayı bilmediği belli 39 liraya yamuna korse var sanıo
[silindi] Deletedmom421 birde okuma bozuklugunuz var arkadasım aldı dedim. Siz aldınız demedim. İyi okursanız size laf gelmediğini anlar laf sölemezsiniz buda aklınızda olsun. İyi okuyun ;)