Kader_can 2ay 20gunlük bebeğim var gaz sorunu icin bi kac yerden çörek otu yaginin iyi geldiğini duydum kullanan varmi?
Silacnr011 Sab simplex diye damla var ben onu kullanıyorum her damlayı denedim bu biraz pahalı ama çok iyi geldi gaz sorunumuz geçti diyebilirim. Bizde 2 ay 6 günlüğüz. Kimyon vs şeyleri de denedim ise yaramadı pek bu damlayı kullan derim
Kader_can Silacnr011 kullanıyorum o damlayi bize pek fayda etmedi sabah aksam veriyorum öğlende biogia veriyorum
Silacnr011 Kader_can Ben günde 4-5 defa 15 kez damlatiyorum doktorumuz kolik bebek demişti bize masaj yapiyormusun peki oda çok işe yarıyor sık sık ılık suda yıkıyorum rahatlatıyor