Nur234 poposunu sürekli su ile yika hava aldır. Sudocrem kullanıyorum ben çok şükür hiç olmuyor.
Ama temizliği çok önemli iyice temizleyin ve nemli bırakmayın biz bile ped taktigimizda rahatsız oluyoruz bebekleri düşünemiyorum.
Tuvaletini yapınca da bekletme çok değiştir direkt havalar da sıcak zaten kötü olmasın. Geçmiş olsun