Arasmom48 4 aylık olucak bebeğim yatırırken yada pusete koyarken kollarından destek alıp kendini öne doğru eğiyor oturmak mı istiyor sizde oldumu böyle 36 haftalık doğduk
Y-A-Annesi Arasmom48 benimki de öyle destekli oturuyorum yatirdigim an öne atıyor oturunca rahatlıyor kucağında yavaştan destekli oturtmaya başla benim kucakta artık oturuyor 😁 yatmaktan hiç hoşlanmıyor.
Lulemom Arasmom48 benimkide öyle yapardı 4. Ayda. Doktor gelişiminin bi basamağı dedi. Normal yani öyle yapması
deniiiza Arasmom48 benim oğlumda öyleydi 3 aylikken başladı. Doktor oturmaya hazir olduğunu 4 aylik olunca kucakta kisa araliklarla hafif eğimli oturabilecegini soyledi. 4.ay 3 4 dk oturtuyodum kucagimda. Suan 5 aylik uzun süre ve daha rahat oturabiliyo artık