43 günlük bebeğim var sürekli tavanlara kornişlere bakıyor ve yan bakarken gözleri içe doğru kayıyor hemen gördüğümde kafasını çevirip düzeltiyorum araştırdım yeni doğunlarda oluyormuş burun yapıları gelişmediği için ama öyle görünce çok üzülüyorum bebeğim şaşımı olacak diye bu durumu yaşayan var mı?