Gunde 4 defa sabapilex veriyordum 6 sar damla. Gunde bir kerede ozellikle gece veriyordum 5 damla biogaia. Birde amerikadan bitkisel gripe water getirtmistim onu kullaniyordum. Tabii bunlarin hepsi doktor kontrolunde kullandigim ilaclardi. Fakat tamamen gecirmedi sadece rahatlatiyordu. Bana da denildigi gibi bende size diyecegim en iyi ilac zaman. 40 dan sonra rahatladi biraz. Ve 3 aya 1 hafta kala ilaclari biraktim. Biliyorum cok zor sabir. Bunlarin disimda gaz sancisi oldugunda sicak su ile yikadim karin masaji yaptim. Havlu isitip ayaklarina karnina koydum.