Ülke genelinde kiralık ev sıkıntısı var sanırım. 5bin lira maaşla 2.500 3000 bin lira liradan bahsediyorlar kimsede vicdan merhamet kalmamış gerçekten herkes bir yerden bir kazık atma çabasında. Evimiz satıldı ve 2 3 ay gibi bir zamanımız var ama kiralık ev bulamiyoruz bulduklarımi yıllık istiyor. Bize yıllık maaş verilmiyor ki gerçekten çok zor Allah herkese yardım etsin