Balkiz23 Kizim asla kendi başına oynamıyor sürekli beni yanında istiyor değişik oyunlar buluyorum iki dk sonra sıkılıyo ağlamaya başlıyor bu durum beni çok yoruyor ve sürekli nerede yaramazlık varsa onun peşine gidiyo bir yaşında sizinkiler de bu şekilde mi
kuzey-21 Balkiz23 aynısı canım. Ne zaman düzelir bilmiyorum. Oyuncaklarıyla oynuyor sonra sıkılıyor bana sarıyor. Ben nereye oğlum oraya. Ve mız mız :)
Funda80 Balkiz23 1 yaşına giricez. Oglumla ben yapışık ikiz gibiyiz. Oyuncakla oyalanıyor 2 dakika sonra aklına geliyorum ağlıyor. Yürütecine koyuyorum pesimden ağlayarak geliyor. Bende çok yoruluyorum ama yapacak birşey yok 🥴
Balkiz23 kuzey-21 Uff herkeste aynı sorun demek ki bazen gerçekten çok bunaltiyor ya resmen tepeme tırmanıyor😂
kuzey-21 Balkiz23 sormayın hiç geçen o derece bunaldım ki kafayı yiyecektim kuşağımın dibinde mız mız ağlıyor ama hiç susmuyor sürekli yakama yapışıyor annemi aradım da oraya gittim o baktı saolsun çocuk dışarı çıkmak istiyormuş meğersem 😂
drn5410 Balkiz23 ama daha çok erken ki 2 yaşa kadar güvenli bağlanma dönemi 2 yaştan sonra güvenli bağlanan çocuk güvenli ayrılmaya başlar 🙃 2 yaşa kadar yapışık ikiz gibi yaşamamız lazım ki 2 yaştan sonra güvenli bir şekilde ayrılsın 🙃 adem güneş in videolarını tavsiye ederim ☺ rahatlamanızı sağlar 😊
Aybersa Balkiz23 evet bir de o var , atak donemleri, ağlama krizleri , minik Ergen gibi dolaşıyor evde😂