5 ay14 günlük bir bebeğim var 2 gecedir uyumuyor . Ciddi anlamda sinirlerim bozuluyor. Öncesinde de zaten uyuyan bir çocuk değildi saat başı uyanırdı ama 2 gecedir bi tuhaf . Kendi kendime rutin oluşturdum uyku eğitimi vermeye çalıştım ama beceremedim. Uyku eğitimini beşiğine koyarak orda sakinleştirerek yapmaya çalıştım tam 1 saat inat ettim ama o kazandı kesinlikle olmadı. Gerçekten ne yapıcam hiç bilmiyorum. Hiçbirşeye yetemiyorum. Uyku eğitimi alan anneler nasıl bir yol izledi neler yapıldı yada bana önerebildiğiniz şeyler varsa lütfen yardımcı olun 🥺