Hanımlar yarın öğlen doktora gitmem gerek hamilelik sebebiyle hemoroidimi tedavi ettirmek icin bir umut bu arada 4 buçuk aylık bebeğim var bebeğimi anneme teslim edicem ama annem mama hazırlamayi beceremiyor mamayı önceden hazırlasam ılik olarak termosa koysam bebek acıktıgında o mama bozulur mu yoksa gözüm arkada kalacak