Selamlar. 9 ay önce bu eve taşındım, mecburen bulduğumuz gibi girmiştik ev 1. katta ve ufak bahçesi var, ufakta balkonu ama bahçedeki ağaçlardan mı anlamadım gündüz bile çıksam illa bir yerimi ısırıyor bir şeyler. Sinek sanırım, bilmiyorum. Taşınana kadar idare etmem lazım, balkon için kullanabileceğim bir ilaç biliyor musunuz? Balkona bir şey koysam ve yanaşamasalaf falan? Hiçbir fikrim yok bu konularda, hangisi iyi gelir kaçırır onu da bilemiyorum. Sinek, böcek sorunu yaşayıp balkonunda rahatça oturan var mı? 🤐