Selam kızım 2 buçuk aylık 4 buçuk kilo 2800 doğum kilosu mama başlamak istiyorum ama biberonu içmeyi beceremiyor nasıl alıştırabilrim emmeyi de düzgün yaptığı söylenemez aktif emzirme yok sürekli kavrayamama emerken cak cuk ses çıkarma o kadar bıktım ki biberona alıştıktan sonra sağıp vermeyi düşünüyorum emzirmekten nefret ettim 😢