Sedacyln Kızlar dört aylık bebeğim var hep birileriyle yıkadım ama artık tekim gündüz tek başıma yıkamak istiyorum ama banyoda küvetim yok acaba yıkayabilirmiyim cesaret edemiyorum akşam eşimi de işten gelip uğraştırmak istemiyorum bugüne kadar hep odada küvette Yıkadık sizler nasıl çıkıyosunuz
SemaK Sedacyln ben hep tek yıkamıştım doğduğundan beri ama 6aydan sonra banyoda beraber yıkanmaya başladık şuan 14 aylık
Zlm Sedacyln bende salonda küvette kiyiyorum banyom çok küçük uzun zamandır tek yıkıyorum ben 1 yaşında kızım
Yigitahmedim Sedacyln ben hep tek yıkadım doğduğundan beri 2.5 aylık şuan. Banyoda bebek süngerinde yikiyorum
Lulemom Sedacyln ben küvette tek yıkayamıyorum. Banyoda lavabonun musluğunu değiştirdim. Yüksekten akan musluk taktırdım. Köpük fileyi lavaboya seriyorum. Üstünde akan suyun altında yıkıyorum. 9.5 aylık şuan. İlk günden beri öyle yapıyorum. Küvette kovayla tasla yıkamak çok zor geldi bana
Sedacyln SemaK normalde küvette yıkarken ağlamıyo ama acaba banyoya soksam küvetsiz kucağımda fıskiyeden korkarmı diye düşünüyorum
Pol34 SemaK ben de en başından beri tek yıkadım şimdi küvetine oturuyor su dolduruyorum oyuncak atıyorum hem de o arada kendim duş alıyorum
SemaK Sedacyln seninle ten teması yapıyor ya sanmam korkacağını ilk ayaklarına tut suyu korkmazsa yıkarsın kucağında. Ben daha rahat etmiştim öyle
Selbiyavuz19 Sedacyln benim bebeğim 2 aylık yaklaşık 2 haftadır tek yıkıyorum banyo da bacaklarıma önce ters yatırıp başını arkasını yıkıyorum sonra önünü çeviriyorum yıkıyorum gayette kolay oluyor küvetimiz var 2 tane file aldım ikiside uymadı bu şekilde yıkıyorum bende
Kar-tanesi Sedacyln öyle tutması çok zor olur. Kuvete filesini ger eline bi oyuncak ver o oynarken yıka
Irmakprensesinannesi Lulemom şuan aslında oturak alıp yikayabilrisnix ben kızımda 7 aydan beri oturaginds yıkıyorum öncesinde kucegimda yikiyordum
Burculicee Sedacyln ben 2. Aydan sonra hep kendim yıkadım hala kendim yıkıyorum sezaryenli olduğum için banyoda küvete birşey serip yıkıyordum iyice temizledikten sonra ilk yıkamada korkuyor insan haklısınız ama ona şarkı söyleyin konuşun yaptırdığımız yeri ıslatıp sıcak olmasını sağlamayın benim oğlum ıslak yere yatırılınca korkuyordu yer kuru olsun yavaş yavaş su dökün önce ellerine. Ayaklarına en son kafasını yıkadım öyle yapıyordum ben
Aytensen Bazen annem gille bazen kendim küvetinde yada lavaboda yıkıyorum lavaboyla bebek odası yakın suyu hemen dolduruyorum küvete alkolsüz köpürmeyen Şampuanı koyuyorum odasına götürüp yıkıyorum yada lavaboya havlu serip yıkıyorum
Neslihaninci Sedacyln bebeğim 2,5 aylık tek yıkıyorum hatta havalar ısındığında beri direk banyoya sokuyorum kucağımda yıkıyorum fıskiyeden korkmuyor aksine göbeğine tutunca hoşuna bile gidiyor 🥰🤗
Kuzey22322 Neslihaninci bizde 2 ay 9 günlüğüz bu zamana kadar annem yanımdaydı beraber yıkıyorduk şimdi tekim nasıl olcak bilmiyorum çok hareketli bir bebek duşta kucağınızda nasıl yapıyorsunuz 🙈😄
Irmakprensesinannesi Sedacyln ilk 4 ay kızım premeture olduğu için annemle yikadim sonra kendi kucagimda yıkadım kizmi annemle 6 ayda tek başıma kucagimda yıkadım 7 aylikti oturak aldım şuan onda yıkıyorum tek 9 ay 26 günlük kizim
Lulemom Irmakprensesinannesi böyle yıkamak daha kolay oluyo. Oturduğu zaman sabit durmuyor oraya buraya atılıyo. Yatarken sabit duruyo en azından 😄
Pirayeada Ben eşimle yıkıyorum tek başına zor oluyor eşim en azından yardımcı oluyor ben sabunlarken su döküyor havluyu getiriyor bir ara tek yıkadım cnm cıktı
watermelonlove Sedacyln bende 9 aylık olunca tek yıkamaya başladım kulağına su kaçırırım diye korkuyordum banyo duşakabin dar küvet sığsa ben sığmıyorum içeriye o yüzden banyo kapısının ağzında küvetle yıkıyorum altına bez seriyorum halı felan ıslanmasın diye ama bu banyoda fıskiyede yıkayanlar nasıl yıkıyorlar küvetsiz merak ettim
Irmakprensesinannesi watermelonlove bence artık oturakla yıkayın daha rahat edersiniz ben 7.adsn beri banyo oturaginda yikayiyorum
CizerBirAnne Kızım 3 aylık. Bir hafta öncesine kadar eşimden yardım alıyordum ama akşam geç geldiği için kızımı uyandırmak zorunda kalıyordum yıkamak için. 1 haftadır tek başıma yıkıyorum. Alıyorum kucağıma, beraber giriyoruz banyoya.
Ilaydacimen0325- Irmakprensesinannesi bende dört gündür oturakta yıkıyorum biraz korktu banyoda fışkiyeden korktu galba zamanla alışır inşallah🎈
Irmakprensesinannesi Lulemom benimkide sabit durmuyordu banyoda suyla oynadıkça gülüyor mutlu oluyor tutmam zrndasjn çok rahatlıkla fazlasıyla beninisime çok yaradi
Glbyz93 Oğlum 13 aylık,4 ayından beri babası yıkıyor kucagına alıp duşa giriyor yere oturuyor oğluşu da kucagına oturtuyor köpüklüyor duruluyor ben de havluyla alıp çıkıyorum😂artık babası duşa girerken durmuyor peşinden gidiyor hemen😂