Bebeğimin 2. Dişi çıkıyor inanılmaz mızmız salyası var ateşi var hiç birşey yemiyor akşaam zorla yedirdiğim yemeği öylece çıkardı aç duruyor yavrum ne yedirebilirim nasıl rahatlatabilirim ateşi de düşmüyor. Bide sabahtan beri 3 defa kakasını yaptı bişey yememesine rağmen doktora götürsem mi bilemedim normal mi