Ogretmen_anneeee bizdede var ekoya girdik doktor detaylıca anlattı yenidoğan bebeklerde sık sık gördüğümüz bir durum korkulucak hiç birşey yok dedi 6 aya kapanıcak zaten o zaman tekrar bakarız demişti doktor detaylıca gösterdi baya ekranda tane tane gösterdiği her yeri anlattı yoksa asla içim rahat etmezdi ondan sonrasında çocuk doktorumuza gittiğimizde kalbini dinlediğinde bi ses duyamıyorum şu an demişti ne durumda bilmiyorum 6.ayı bekliyoruz