Duhainan valla ben hamilelik ve sonrasında aynen dediğin gibi çook şiddetli geçirirdim. Nefes alamaz tıkanır sırtımdan da vururdu. Bebeğimi kucagıma alamazdım. Anneme sırtıma vurdurtur kendim de mideme baskı uygulardım. Sonuç acil. serum iğne o geceyi atlatır sonra tekrar tekrar yaşardım diğer günlerde. Bişey yaptım geçti. Elhamdülillah 4ay falan oldu tekrarlamadı. Haftada 3-4 oluyordum. Bi daha da olmadım