Elika00 Cerenimmmmm ben hala vermedim gerçi sen verenleri soruyorsun ama 4 aylık olacak neredeyse sadece anne sütü veriyorum. Zaten %90 ı su. Susarsa da anne sütü içsin diye düşünüyorum su ile midesini doldurmayayım.
Nazlican Cerenimmmmm Benim bebeğim mama ağırlıklı beslenen bebek kusması da fazlaydı ben o yüzden doğdugundan beri veriyorum az az Şuan 5 bucuk aylık 20-30 CC veriyorum cok kusarsa ya da boğazı gıcık olursa Anne sütüyle beslenen bi bebekse gerek yok ama diye biliyorum
Irmakprensesinannesi Cerenimmmmm ek gida geçmediğini sürece şu verilmez bebeklere anne sutu veya mama da zatn şudur kızım 6 aylikti vermeye başladığımda şuan 9 ay 26 gunluk
Nazlican Irmakprensesinannesi Ben mama oldugu için suyun yerini tutmaz diye düşünüyorum Ki mesela kustugunda falan genzi yanmaz mı Bir de şuan havalar çok sıcak Tabi herkesin kendi fikri bu
Irmakprensesinannesi Nazlican tabiki valla kızım ağustos dogum lu hiç vermedim şu 6 ay da verdim mamayla büyümesine rağmen doktorumuz istemedi
LILLEMUSS42 Cerenimmmmm ben 1 aylikti verdim emziriyordum da 1-2 cay kasigi veriyordum bazi doktorlar verin bazilari ise vermeyin diyorlar Ben bir sorun yasamadim onceleri cay kasigiyla verdim sonrasinda biberona koyuyordum iciyordu size kalmis
Y-A-Annesi Cerenimmmmm 4 aylık iken dudakları çatlamaya başladı annem su ver dedi sussuz kalmış dedi su vermeye başlayınca gitti arada yine oluyor megersem susuzluktan mis anne sütü ile besliyorum ama havalar çok sıcak pencere açık yattigimiz halde karşılamıyor. 5 aylık olacak hergun sabah öğlen akşam veriyorum. Bebegim zaten suyu tadinca direkt ağzını açıyor istiyor. Ek gıdaya gececez zaten her türlü vermeye basliycam. Biz biraz daha erken başladık suya 🥴
Ecenurincitanem Ben gunde bir ki sefer veriyordum 6.bucuk aylik suan ama şu ara havalar ısındı ek gıdaya da başladık 2 saate bir falan veriyorum, zaten kendini oyle belli ediyor ki dun soda içerken soda şişesine heyecan yapdi suyu getirdim verdim susdu ondan sonra😊