Merhaba herkese, 11 aylık 19 günlüğüz ve 3 tane dişimiz var. 2 alt 1 üst diş. Üstte olan dişimiz çıkalı henüz 1 hafta oldu ancak kağıt gibi oldu dilini oraya sürünce jelibon gibi oynuyor. Bu neden olur başına gelen oldu mu? Ne yaptınız daha sonra? Çok üzgünüm