Bende ilk o aylarda bebeğimle yolculuk yaptım, halada yapıyoruz inanın çok sıkıntısız geçiyor. Bilet alırken bebeği de secmissinizdir muhakkak. Check in / valiz verirken bebek oldigunu ve bebek arabası için poşet istediğinizi söyleyin. Bebek arabanizi uçağın girişine kadar getirip, kapattip görevlilere verebilirsiniz. Kabin boysa uçak içine bile alıyorlar. Bebek için mama su vb yiyecekleri içeri sokabiliyorsunuz. Kalkış ve inişte basınç kulaklarına zarar vermesin diye emzirir ya da biberonla mama verebilirsiniz. Ha ben bazen yapmıyorum biseyde olmadı. Zarar vermesinden kasıt rahatsiz olmasın diye yani. Zaten çoğu zaman uçakta uyuyup kalıyorlar bu küçük aylarda. Bebeklerinde 10 kg bagaj hakkı oluyor, bazen kilo fazla geliyor ve bebeğimin de bagaj hakkı vardı diyorum hiiiii diyip onuda hesaba katıyorlar. Kimisi sistemde görmüyor o bagaj hakkını ya da dikkat etmiyor diyelim , fazla kg olursa bebeğinizinkini hatırlatirsiniz. Ben hep THY ile uçtum onda bebekli yolcuyu otomatik cam kenarina veriyorlar, diğerlerinde de öyle sanırım.