Elika00 boyum 158 ama bir iki kilo bile alsam hemen belli oluyo. Ve çok bogazliyim maşallah hiç doymam 😂 bebeğim altı aylık olunca tabii o ara bebeğim var diye diye sürekli yedim sonra süt olayım bitti ve dolabımda bana olan bir kıyafetim bile kalmamıştı 😂 o an dank etti onun öncesinde çok yeltendim ama beyinde bitirmedigim için hiç diyet yapamadim. Ve o gün tamam dedim çok hızlı kilo verdim üç öğün bir ara öğün yedim altıdan sonra ağzıma bir şey sürmedim. Ve şunu biliyorum ne kadar kilo alsak da vücut eski haline kolay dönüyor biraz çaba ile