Aselbusraa ucu yoksa hastaneye götürün geçen yaz kızımın ayağına batmıştı ucu yoktu 1 saat uğraşıp hastaneye gitmiştik doktora çıkaramadığımı söylediğimde çıkaramazdınız zaten getirmekle iyi yaptınız demişti hastanede de basit bi şekilde çıkarıyorlar küçük bi kesik atıp iğne gibi bir şeyle çıkarıyorlar bikac dakika sürüyor ve acıtmıyor kızım ilk korkudan ağlamıştı doktor onu sevip oyalayınca susup izlemişti