Kızlar malum havalar güzel 2.5 yaşında kızım var evde durmak istemiyor. 3 aylık bide oğlum var ondan dolayı dışarı çok çıkamıyorum. Huysuz bir bebek malesef. Onu arabaya koyup anneme gitmek istiyorum en azından bahçeli evi kızım oraları çok seviyor oyalanıyor. Ama pusetle nasıl giderim nasıl araba kullanırım yanımda biri olmadan bilmiyorum. Ağlıyor devamlı mosmor oluyo o zamanda sakinleşmesi zor oluyor. Ve puseti nereye koyacam ki. Tecrübeli anne vsr mı aramızda bu konuda