

Oğlum 8 aylık çoklu besin alerjimiz var 6 aydır diyetteyim fakat 2 gündür bu şekilde oldu yüzü ve bütün vücudu 2 gün oncesin den de 3 gün boyunca yüksek atesliydi diş çıkarıyor diye oldu sanıyoruz acile götürdük diş için denildi ama heemn ardından böyle olunca bütün çevre kızamık diyo dün hastaneye götürdüm doktor alerji döküntü ve isilik birbirine karışmış dedi kızamık olsaydı söylerdi diyorum doktorlar anlamaz kizamigi diyorlar kızamık kendi kendine çıkan bişey değil bulaşıcı diyorum benim çocuğum kimse ile temas etmedi alerjik olduğu için kimseye dokundurmuyorum bile ve öpmek kesinlikle yasak zaten ama anlamıyorlar sizce annelerim kızamık mı alerji mı alerjen bebek anneleri beni dahaniyi anlar bu konuda🤦🏻♀️